tirsdag 28. desember 2010

Starten på min egen lille matblogg

Til jul fikk jeg et speilreflekskamera og
2 kokebøker, "Bagatelle - Hellstrøms siste måltid" og "Ingrid og Eyvinds Livretter". I begge bøkene hadde min kjære søster fått nedtegnet en hilsen fra forfatterne.

Og slik fikk jeg inspirasjon nok til endelig å få i gang matbloggen jeg så lenge har tenkt på.

Jeg vil bruke bloggen ikke bare til å vise fram retter jeg har lykkes med, men også ting som har gått mindre bra. Slik lærer jeg forhåpentligvis av mine feil, og håper å innhente nyttige råd fra dere der ute.


1 kommentar:

  1. Dette gleder både Ronny og jeg meg til å følge med på, vennen min! Koselig idè, og med alt det gode du lager mikset med din omtanke og varme - blir dette en hyggelig blogg å følge. Det er vi sikre på :)
    Klem fra herr og fru...

    SvarSlett